Chystáte se otevřít prodej sportovních potřeb a mít svůj vlastní internetový obchod – e-shop? Pak bude zřejmě vaším prvním krokem zajištění vhodného webového portálu, tedy například e-shopu na míru WooCommerce. Co od takového systému očekávat, jestliže zadáte poptávku na vytvoření webových stránek na míru?

Stabilita a rychlost – k čemu vám bude e-shop, který se bude sekat a zadrhávat, bude se dlouho načítat a bude docházet k pádu systému? Něco takového vaše zákazníky brzy odradí a vaše podnikání bude v troskách. Stabilita a rychlost webu je základ, o který se musíte opřít.

tvorba webu

Responzibilita – tento zvláštní výraz znamená, že se váš e-shop bude dobře zobrazovat na všech koncových zařízeních, tedy na notebooku a monitoru stolního počítače v různých režimech rozlišení obrazu a dále pak na tabletech a mobilních telefonech. Pokud se někomu bude namísto seriózní nabídky zobrazovat „rozsypaný čaj“, bude to průšvih.

Přehledný web – chaotické uspořádání menu, duplicitní položky v různých částech nabídek a totální chaos na webových stránkách s různě zpřeházenými položkami, spousta neplatných odkazů a zboží, které již není v nabídce, neplatné ceny a mylné informace – to vše přispívá k dalšímu maléru, který existenci e-shopu může předčasně ukončit.

webové stránky

Grafická úprava – grafika dělá fakt hodně, někdy osloví na první pohled a přitáhne zákazníka ještě před tím, než se rozhodne u vás cokoli nakupovat. Nepovažujte grafiku za něco vedlejšího, je to důležitá součást práce na přípravě vlastního e-shopu i jiných webových stránek.

SEO a PPC reklama – neméně důležitým segmentem v úspěchu podnikání s e-shopem je zvládnutí komunikace s webovými vyhledávači, jinými slovy podchycení problematiky SEO. Bez něj se neobejdete, chcete-li být umísťováni ve vyhledávačích na předních pozicích a úspěšně konkurovat ostatním.