Vůz Chevrolet Spark se v podstatě svému předchůdci velmi podobá. Jedná se o malý vůz, často přezdívaný jako „nákupní taška“, který vyhovuje opravdu nenáročnému majiteli, nebo začínajícím řidičům. Ačkoliv je to velmi malé autíčko, dokáže Vás příjemně překvapit prostorným interiérem, a to i pro cestující na zadních sedadlech. Tam je sice méně místa pro nohy, vyšší pasažéři tu budou mít trochu potíže se sem nasoukat, nicméně pro kratší cesty z bodu A do bodu B, které nepřesahují 150 km, to bohatě postačí. Model Spark si často pořizují senioři, kteří s ním cestují z městského sídliště na chalupu, nebo nakupují v supermarketu.
chevrolet spark

Sklopná zadní sedadla zvětšují zavazadlový prostor

Zavazadlový prostor není nikterak ohromující, pojme pouze 170 litrů, což postačí jen pro menší až středně velký nákup. Ovšem zadní sedadla lze sklopit a menší chladničku, benzínovou sekačku na trávu, nebo malé kusy nábytku se tam hravě vejdou. A nakonec, i ten větší nákup, pokud jezdíte ve dvou, nebo dokonce sólo.
Palubní deska je vyrobena z tvrdého plastu, působí opravdu laciným dojmem, tomu také odpovídá cena vozu, která se řadí k nejnižším v České republice. Dobře řešena není ani přístrojová kaplička uprostřed volantu, která je umístěna částečně mimo zorný úhel.
ukazatel rychlosti

Bezpečnost vodu v testech nedopadla zrovna nejlépe

Zvuková izolace je slabší, do kabiny se šíří poměrně nepříjemné zvuky od jedoucích kol, zvlášť na mokrém povrchu vozovky, a hlučnější je i motor. Spark se proto hodí pro popojíždění po městě a kratší jízdy, i když pochopitelně zvládne jet po dálnici maximální povolenou rychlostí. Jeho výhodou ve městě jsou právě malé rozměry auta, snadno zaparkujete i tam, kde se velká auta nevejdou, lépe se pohybujete v jízdě v kolonách mezi více jízdními pruhy. Horší je to s bezpečností vozu při autonehodě. Vůz byl pochopitelně testován na deformaci při nárazu a tam výrazně propadl. Z pěti hvězdiček, což je maximální hodnocení bezpečnosti posádky, získal jen dvě.